
ZAJĘCIA DODATKOWE | OPIS | PROWADZĄCY | TERMIN SALA |
Koło teatralne „ Metamorfoza”
|
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów klas I-III, którzy czują w sobie potrzebę wyrażania siebie na scenie; mają łatwość w zapamiętywaniu tekstu, uczeniu się go na pamięć; potrafią i chętnie wyrażają emocje; lubią współdziałać w zespole. |
p. M. Wiśniewska |
Wtorek – 14.55 |
Koło muzyczne „ Dzwoneczki”
|
Są to dodatkowe zajęcia muzyczne dla uczniów klas I – III . Podczas spotkań dzieci rozwijają wrażliwość artystyczną, rozbudzają zainteresowania i uzdolnienia muzyczne, uczą się gry na dzwonkach chromatycznych. |
p. M. Gruszczyńska |
Poniedziałek 14.05
|
Klub „ Małych detektywów”
|
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów klas II i III. Ich głównym celem jest rozwijanie umiejętności logicznego myślenia, współpracy i analizy danych poprzez zabawę w formie zagadek, zadań detektywistycznych i obserwacji. |
p. K. Kortus |
Piątek – 14.05 |
Zajęcia plastyczne „ Kreatywna dziupla”
|
„ Kreatywna dziupla” to szeroko pojęte zajęcia plastyczno-techniczne dla uczniów klas I-III. Podczas spotkań będziemy rozwijać wyobraźnię plastyczną: rysując, malując, wycinając i klejąc. Zadbamy o rozwój motoryki małej ręki korzystając z technik orgiami płaskiego i orgiami modułowego (prostego, przestrzennego tworzenia ozdób) oraz kusudama (wykorzystując klej i nitkę). |
p. A. Ciszewska – Małecka |
Wtorek – 12.00 sala 106 |
Robotyka i programowanie Klasy II – III |
To miejsce dla początkujących budowniczych robotów. Warsztaty z robotyki wprowadzają uczniów w świat nowoczesnych technologii, mechaniki i programowania. Budujemy, programujemy i eksperymentujemy. Na zajęciach uczniowie klas II i III zdobywają podstawową wiedzę, zdolności techniczne i manualne. Rozwijają kreatywność, umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów. |
p. D. Ferfet |
Wtorek – 9.15 Środa – 12.05 |
Robotyka i programowanie Klasy IV – VIII |
To miejsce dla budowniczych robotów. Warsztaty z robotyki wprowadzają uczniów w świat nowoczesnych technologii, mechaniki i programowania. Budujemy, programujemy i eksperymentujemy. Na zajęciach uczniowie klas II i III zdobywają podstawową wiedzę, zdolności techniczne i manualne. Rozwijają kreatywność, umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów. |
p. D. Ferfet
p. M. Matuszak |
Poniedziałek – 15.00 sala 118 Wtorek – 14.05 sala 102 |
„ Laboratorium dobrej zabawy”
|
Zajęcia skierowane są do uczniów klas I-III. „Laboratorium dobrej zabawy” to miejsce, gdzie dzieci mogą eksperymentować, uczyć się i bawić jednocześnie. Zajęcia te mają na celu rozwijanie kreatywności i ciekawości uczniów poprzez różnorodne działania, takie jak eksperymenty, gry i zadania praktyczne. |
p. W. Zakrzewska |
Środa – 14.55 |
Zajęcia sportowe w ramach programu: ”Aktywny dzisiaj dla zdrowia w przyszłości” WF z AW |
Zajęcia sportowe przeznaczone są dla uczniów klas I – III. |
p. E. Piórkowska |
Środa – 13.10 sala 46 gr. 1 Środa – 15.00 sala 29 gr. 2 Piątek – 13.10 sala 46 gr. 2 |
Gry i zabawy ruchowe | Zajęcia sportowe przeznaczone dla uczniów klas I i III. |
p. K. Kortus p. M. Ostojska |
Piątek – 13.10 |
Kółko j. angielskiego „ Kids Talk” |
Kółko adresowane jest do uczniów klas II i III. Zajęcia prowadzone są w formie zabawy z wykorzystaniem metody komunikacyjnej – Total Physical Response oraz przy pomocy technologii komputerowej. Podczas zajęć uczniowie rozszerzają zakres słownictwa i gramatyki, grają w gry i odgrywają scenki rozwijające umiejętności językowe. |
p. M. Kitkowska |
Środa – 12.05 Czwartek – 9.15 |
Koszykówka dla chłopców Klasy III |
Treningi koszykówki dla chłopców Kontynuacja do XII |
p. N. Piskorska |
Wtorek – 13.00 |
Piłka nożna dla chłopców Klasy III |
Treningi piłki nożnej dla chłopców z klas III.
Kontynuacja – do XII |
p. T. Jarentowski |
Środa – 13.55 |
Arteterapia, bo sztuka uskrzydla. Terapeutyczne wykorzystanie sztuki w ( nie)zwykłej codzienności ucznia. Klasy II |
Zajęcia mają na celu rozwijać twórczość, pobudzać wyobraźnię i wyrażać ekspresję plastyczną dzieci. Aktywność plastyczna odgrywa ważną rolę w nauczaniu i wychowaniu dzieci. Dzięki swojej różnorodności pozwala na wyrażanie emocji, umożliwia spojrzenie na świat z własnej perspektywy, rozwija ekspresję, ciekawość i wrażliwość. Zajęcia te przyczyniają się do rozwoju zainteresowań i zdolności. Są wsparciem koncentracji uwagi, rozwoju i myślenia, ale przede wszystkim sprawiają przyjemność uczestnikom, którzy podczas każdej plastycznej i arteterapeutycznej działalności uzewnętrzniają swoje stany emocjonalne.Kontynuacja – do końca X |
p. K. Tereszczak – Rożek | Wtorek – 8.30 sala 31 |
„ Konflikt – jak to ugryźć”
Klasy V i VI
|
„Konflikt – jak to ugryźć?” – to zajęcia grupowe dedykowane uczniom klas piątych i szóstych. Podczas cyklu spotkań prowadzonych w formie warsztatów i zabaw uczniowie zdobywają wiedzę oraz kształtują umiejętności z zakresu: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, empatii i odpowiedzialności społecznej, a także poznają sposoby przeciwdziałania dyskryminacji.
Kontynuacja – do XII |
p. M. Stancelewska | Poniedziałek – 13.10 czwartek – 13.10 sala 212 |
Zajęcia socjoterapeutyczne „Utkani z emocji” Klub Pozytywnego Myślenia
Klasy IV- VIII |
Klub Pozytywnego Myślenia, to zajęcia socjoterapeutyczne dla uczniów klas IV-VIII. Na naszych zajęciach rozmawiamy o emocjach, w grupie rówieśniczej pomagamy sobie nawzajem, mówimy, co czujemy, czego oczekujemy od innych. Czasem jest wesoło, czasem czujemy smutek, ale z zajęć zawsze wychodzimy pozytywnie nastawieni do świata i ludzi. Przygotowujemy rozmaite scenki pokazujące jak nie dać się złym emocjom. Bywa, że potrzebujemy wyciszenia, wówczas ćwiczmy techniki relaksacyjne. Czytamy bajki terapeutyczne, wczuwamy się w sytuacje bohaterów. Są dni, że po prostu chcemy być ze sobą, wtedy gramy w gry planszowe, uczymy się zdrowej rywalizacji albo współpracy w grupie. Potrafimy być zespołem, działać, jak jeden umysł. | p. I. Sporakowska – Mazur | Wtorek – 7.30 sala 200Środa – 7.30 sala 111 |
Zajęcia z matematyki Klasy VIII |
Matematyka – przygotowanie do testów ósmoklasisty. |
p. M. Krenz p. A. Ciołek |
Poniedziałek – 15.00 sala 301 Piątek – 13.10 sala 303 |